Scrapträff igår

Och jag var lite produktiv faktiskt... Gjorde två och en halv LO och fick som vanligt en hel massa inspiration! Jag har använt min underbara Cuttlebug som jag fick av min minst lika underbara make i julklapp... I löööv it!! Så smidigt! Förstår inte hur jag kunnat leva utan... ;-)
Gjorde en Lo till en färgutmaning, så den kan jag inte lägga ut här och nu. Och den som inte blev klar har jag ännu inte fotat. Så jag har en från igår att bjuda på och sen har jag en som jag gjorde efter veckans skissutmaning på swe scrapbook, men jag lyckades visst inte skicka in i tid, tyvärr, för jag är sååå nöjd med den här:

image155

och här kommer gårdagens...

image157

Fast jag ser nu att blomman i nedre hörnet har vikt sig... Suck, orkar inte fota om så det får väl vara så då! Ni får försöka bortse från det... ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lucia-LOn var jättesöt! Så snygga stjärnor, vad är det för några? Och den från Lill-Valla var härlig, gillar korten! Gissa om jag satt och tyckte synd om mig själv igår när jag inte fick vara med! ;-) Hoppas kunna komma nästa gång...
Kram!

Postat av: Camilla

Så fina!!Lucia lon var superfin,gillar den massor!!!
Aha du är ägare till en bug du med,det fattade jag aldrig..ja jag ska då ingen ha(försöker jag intala mig själv) *skratt*
Gott nytt år!!!!!

2007-12-31 @ 12:53:32
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Sandra

Javisst, det vore jättekul med en liten miniträff! Jag och Camilla har pratat lite löst om det, men de är ju lite sjuka hos henne (och lite här med), så vi avvaktar lite...
Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 14:52:58
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag och Camilla tänkte träffas en stund i kväll, förmodligen efter 18. Som vanligt kort varsel, men har du inget för dig och vill komma kan du väl höra av dig till Camilla. De ska nämligen bort först och ska höra av sig när de är på gång hemåt!

2008-01-01 @ 11:44:54
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback