pyttelite nytt

Mest eftersom Sandra är så otålig kastade jag mig över kameran nyss... ;-P Tyvärr har jag inte kommit på var i detta hus man ska fotografera sina LO's, resultatet blev rent ut sagt skit! En blev dock ganska bra så den bjuder jag på nu... Tyvärr ser man inte riktigt att den är ganska blingig och fin, men ändå...

image129

Igår scrappade jag en liten byrå till min lilla scrapvrå, det har fortfarande inte kommit in några såna hyllor som jag vill ha, så i brist på annat... Hade problem att hitta papper som matchade gardinerna... :-P

image130

När jag ändå är i farten kan jag ju visa den halvfärdiga lilla hörnan i sin helhet! image131

Jag är hur som helst väldigt glad över att äääntligen ha min lilla vrå! Det är så mycket lättare att göra något och jag känner mig väldigt inspirerad för tillfället! Längtar massor till träffen i september!
Nu ska jag gå på jakt efter fotoställen innan jag sätter mig och scrappar lite! :-D

Ja just det!! Vårt hus är numera färdigmålat!!! Bara carporten kvar...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Titta där ja, så fin den blev! Jag försöker alltid fota mina LOs ute på vår balkong, du har inget bra ställe ute? I värsta fall går det ju att ljusa upp lite i PS också.
Vilken kanonfin liten byrå du fått, så skulle jag också vilja göra med mina, men sånt nerprioriteras alltid...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback