fler bilder från bröllopet

Tänkte jag skulle komplettera med lite fler bilder från vårt bröllop. Har tänkt det ett tag nu och nu börjar det ju snart bli länge sen, men jag gör det ändå!
Först kommer några bilder från kyrkan, kvaliteten på bilderna är varierad, lyckades inte ta bort de röda ögonen på bilden när vi går ut.
altaret
nygifta
närbildvi & Stella

Sedan kommer lite bilder på festlokalen och dukningen som jag är mycket nöjd med! När vi kollade på lokalen första gången kändes den ganska sunkig och jag var lite halvskeptisk, men jag tyckte att det var en superbra lokal med facit i hand!

dukningen
dukning
Avslutningsvis kommer en bild på min ursnygga bukett! Jag är lite ledsen att den är torr och tråkig nu... Tänkt om den kunde fått vara för evigt... ;-)
buketten

På lördag kan jag äntligen vara med på scrapträffen, det ska bli såå kul! Längtar verkligen efter att få pyssla och att träffa alla trevliga människor! Har inte framkallat några kort än, fast jag har tänkt det så länge... Men jag får väl skriva ut lite här hemma så jag har. Hoppas kunna uppdatera med en och annan layout snart!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så kanonfina ni var och jättefin dukning! Kul att du också kommer på lördag, vi ses där!

Postat av: Camilla

Härliga bilder,så fina ni var och dukningen ska du verkligen vara nöjd med.
psst klart du får komma och leka lite med sillen sen ;-)

2007-08-09 @ 23:43:36
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback