Olika saker...

Åh vad underbart det är med solen!! Man blir ju så glad!!
Vi hade det supertrevligt i Stockholm i helgen, skatorna var underbart roliga! Lite kul att det var sista föreställningen. Vädret var fint även i huvudstaden och vi hann med att gå lite på stan, äta och dricka gott och sova alldeles ostört! :-)

Kvällen innan vi åkte hann jag faktiskt scrappa lite, döm om min förvåning...

image91

image92

Älskar fotot på den översta, hon är så gosig på mornarna min lilla tjejja!
Den nedersta är jag inte säker på att jag är nöjd med, tycker den blev lite rörig och flummig... Men, men, den får duga... Kanske scrappar om någon dag!

Igår åkte vi ut en sväng till huset. Kakel och klinkers är nästan klart, så när som på fogar lite här och där. Visste dock inte att vi skulle åka därför hade jag ingen kamera, men nästa gång så! Men nu händer det verkligen saker! på onsdag och torsdag ska det målas, sedan börjar mannen med golven. Och på söndag kommer pappa och hjälper till med tapetsering, sen har vi snart ett färdigt hus! :-D Bara "lite" städning här och där... *visslar lite*

Kommentarer
Postat av: Cissi

Herreguuuud va lik hon är dig på det översta kortet!För det är väl Stella eller...är det du?
Helt GALET likt!
puss på er***

2007-04-27 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback