Grattiskort

Grattiskort
Idag har jag äntligen fått tummen ur och installerat den efterlängtade julklappsscannern! Stella somnade redan halv sju på Tobbes bröst och jag tänkte att jag hade hela kvällen att laborera... Hmm, efter pyjamas och välling sov hon väl ungefär 10 minuter... Så det blev inte så mycket av att testa. Men jag hittade iaf det här kortet som har legat i lådan ganska länge, provade att fota det någon gång men det blev inte alls bra, så nu ser jag ju att scannern funkar!! Tjohoo!!! Tack snälla pappa!!
Jag som skulle scrappa ikväll också... Var på Minelle och fyndade idag, det var utförsäljning på scrapsakerna. Jag fick med mig massor hem: drygt trettio papper, foamstamps som jag suktat efter länge, glittriga torrchalks, chipboardmonogram, en distressdyna samt en tidning. Allt detta för bara 400 pengar! Såklart jag är scrapsugen!! Men Stella verkar inte alls intresserad av att sova nu så det får väl bli nästa år... ;-)

Kommentarer
Postat av: Annika K

Hej svejs! Så det var dig jag sprang på hos Minelle igår. Kul att fynda lite eller hur? Hittade hit till dig från Petras blogg. Gott Nytt År till dig och din familj!

Postat av: Anonym

Hmmm, lite avis är jag på att du kom iväg till Elle. Jag var ju inte hemma, utan hos mina svärföräldrar. Typiskt!! Men, men...
Jag har i alla fall fått tre paket idag, så det är rena julafton här!!
God Fortsättning!! Ge Stella en kram från alla barnen här!
Kram till dig också!

2007-01-02 @ 19:54:39
URL: http://petraunne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback