Börja jobba

Det här är min sista vecka som mammaledig.... (för ett tag iaf) Nästa vecka börjar allvaret! Jag ska börja jobba heltid och pappsen ska vara hemma med Stellis. Mycket blandade känslor! Å ena sidan roligt att göra lite vuxennytta, å andra sidan ångest över att inte få umgås med min prinsessa så mycket. Men vi får ju en lång ledig sommar tillsammans, hela familjen! Får se fram mot det!

Ikväll har vi en gnällig tjejja här hemma. Vet inte vad det är som fattas henne... När vi satt i bilen på väg hem från affären vid 19 så höll hon på att somna, men vi lyckades hålla henne vaken... Nu, två timmar senare, vägrar hon somna. Mysko! Kanske är det en ny tand som spökar?! Har inte kännt någon dock!

Kommentarer
Postat av: Petra

Känns det urjobbigt? (att börja jobba) Kan ju vara en tröst att veta att det är ganska kul att börja, när det väl kommer till kritan. Dessutom vet du ju nu att det är för ganska kort tid.
Hur går det med scrappandet? Jag gör minst en LO varje dag. Gärna några ATC kort också, för det är faktiskt riktigt kul och utmanande. Är med i ännu en swapp med ATC på Scrappiz nu.
På tal om det; är du medlem på Scrappiz?
Kram Kram

Postat av: Petra

Hej Hej!!! Hur går det?!?!?! (Med jobbet, vara borta från Stella...)

Du har ingen lust att vara med i min bandswapp som jag håller i på Scrappiz? Det är bara en plats kvar, men det verkar svårt att fylla den. Vi är 10 pers, man skickar 2 m/pers (alltså 20 m sammanlagt). Alla har valt olika färg, så sen får man tillbaka 20 meter band i 10 olika färger. Sugen? Är du inte medlem i själva swap-avdelningen, så kan jag bara säga att du vill vara med i alla fall. Inget svårt. Bara kul!!!

Hoppas att vi hörs snart! Förstår att det är mycket nu med jobb och så. Hinner du scrappa?

Kram Kram och tack för gratulationerna till min födelsedag!!!!!

2006-04-23 @ 22:29:50
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Petra

Sorry, gruppen blev precis full (just när jag trodde det var som mest hopplöst) Återkommer om det blir en grupp 2, men det verkar inte så.
Är du intresserad om det blir någon fler gång? Bra att veta om jag ska hojta!

Kram

2006-04-24 @ 10:08:55
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättegärna en "date"!!!!!!!! Säg bara till när du kan (är ju enklare för mig att anpassa mig)

2006-04-24 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback